Livrare

Livrare produse:  5-10 zile lucrătoare

Termenul de livrare este estimat la o zi pentru transport. Există posibilitatea unei întârzieri în livrare în cazul în care serviciul de curierat nu poate asigura livrarea în timp util.

Retur

Procesul de returnare este simplu. Ai posibilitatea să returnezi produsele în termen de 14 zile de la primirea coletului, în aceeași stare în care le-ai primit.

Opțiuni de retur pentru produsele fără personalizare proprie:

  1. Schimbă produsele cu altele potrivite pentru tine.
  2. Primește un voucher de reducere valabil pentru următoarea ta comandă.
  3. Primește restituirea banilor în același mod în care ai plătit comanda.

Opțiuni de retur pentru produsele cu personalizare proprie: Produsele de tip comandă specială, care sunt confecționate și personalizate conform specificațiilor tale, pot fi returnate doar în următoarele situații:

  1. Nu sunt conforme cu specificațiile afișate pe site.
  2. Au fost livrate greșit, fiind diferite de produsele specificate în comanda ferma.

Pentru a efectua un retur, urmează acești pași:

  1. În termen de 14 zile de la primirea produsului prin curier sau ridicarea lui de la sediul nostru, completează formularul de retur pentru a ne anunța intenția ta de a returna produsul.
  2. După trimiterea formularului de retur, vei primi un e-mail de la noi, prin care îți vom comunica aprobarea sau respingerea cererii tale.
  3. Produsul trebuie returnat la adresa următoare: Evimedia SRL, str. Badea Dumitru, nr. 12, Sector 5, București. Poți alege să returnezi produsul personal în showroom sau prin intermediul unui serviciu de curierat (nu prin Poștă), costurile de returnare fiind suportate de tine.

Dacă ai optat pentru rambursarea sumei plătite, vom transfera suma în contul specificat în formularul de retur. În cazul plăților efectuate cu cardul, banii vor fi returnați în același cont. Vei vedea suma returnată în contul sau pe cardul tău în maxim 14 zile calendaristice de la data returnării produselor. Vom efectua restituirea prin aceeași modalitate de plată utilizată inițial, cu excepția cazului în care ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Important: Toate produsele returnate trebuie să se afle în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost deteriorate de către tine și prezintă:

  • Urme de umezire, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau deteriorări mecanice/electrice.
  • Urme de folosire sau îndepărtarea foliei de protecție.

În cazul în care ai achiziționat mai multe produse identice, poți returna doar un singur produs desigilat, iar restul cantității va fi acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul unor abuzuri.